اندیشه ایرانی اسلامی

ایران بر اوج قله ها این بار با ایدئولوژی حیات بخش اسلام شیعی

اندیشه ایرانی اسلامی

ایران بر اوج قله ها این بار با ایدئولوژی حیات بخش اسلام شیعی

بیانیه عبدالمالک الحوثی رهبر جنبش الحوثی

بیانیه عبدالمالک الحوثی در خصوص قتل عام مردم یمن

با درد و تاسف بسیار جنایات وحشیانه و خونین ظهر امروز رژیم صالح علیه مردم بی‌گناه تحصن‌کننده در میدان "التغییر " صنعاء را پیگیری کردیم. ما این اتفاق را یک جنایت تاسف‌بار می‌دانیم و این خون‌های پاکی را که در میدان [التغییر] جاری شد را پایان حکومت ظالم و ان‌شاء‌الله آغاز فجر جدیدی برای این ملت می‌دانیم. ملتی که از این رژیم جنایت‌کار رنج می‌برد.


ما در ادامه این جنایت وحشیانه رژیم علی‌عبدالله‌صالح را که با تمام اصول اسلامی و ارزش‌های انسانی و اخلاقی در تعارض است محکوم می‌کنیم و با جوانان تحصن‌کننده در میدان "التغییر " و تمام میدان‌های یمن و نیز تظاهرات‌کنندگانی که خواستار سرنگونی رژیم حاکم هستند، اعلام همبستگی و تاکید می‌کنیم که ما نیز در کنار آنها می‌ایستیم و با رژیم ظالم و مستبد حاکم روبرو خواهیم شد تا ان‌شاء‌الله آن را سرنگون کنیم.

وی افزود: آن‌چه که رژیم حاکم در حق مردم یمن در طول تاریخ حاکمیت خونین خود انجام داده و نیز آنچه که امروز در میدان التغییر انجام داد را محکوم می‌کنیم و همه را جنایاتی ضد بشریت می‌دانیم که ملت یمن نمی‌تواند آن را بدون حساب و مجازات فراموش کنند. هرچند که این خون‌های پاک و طاهر موجب افزایش ثبات و پایداری ملت یمن خواهد شد و آن‌ها را به تداوم مبارزه و مقاومت تا سقوط رژیم دیکتاتور حاکم ترغیب می‌کند تا به این ترتیب تمام جنایتکاران و خونریزان محاکمه شوند.

ما همچنین در مقابل این جوانان بزرگوار، پایدار و صابر که با این مبارزه مسالمت‌آمیز خود بهترین صحنه‌ها و تصاویر را خلق کرده‌اند و در مقابل سلاح، خشونت و کشتار‌های پیاپی مانند کوه‌هایی پایدار مقاومت کردند، خشوع می‌کنیم و به احترام آن‌ها می‌ایستیم.

در پایان این بیانیه آمده است: ای قهرمانان یمن و این جوانان بزرگوار ما به شما و تمام مردم یمن اعلام می‌کنیم که ان‌شاء الله تا پایان این مبارزه مسالمت‌آمیز با شما خواهیم ماند. مبارزه بزرگی که سراسر  

 

یمن را برای مقابل با ظلم و استبداد متحد کرد. ما با شما هستیم. خون شما خون ماست. مبارزه شما مبارزه ماست تا به این ترتیب تمام آرزوها و آرمان‌های مردم یمن در زمینه عدالت، آزادی و امنیت محقق شود و کابوس ظلم و فساد و استبداد از بین برود.

رهبر جریان حوثی همچنین با تمام خانواده‌ها و بازماندگان شهدای انقلابی یمن و نیز تمام مردم یمن اعلام همدردی کرد و برای زخمی‌ها آرزوی سلامت و شفا کرد.

ولا حول و لا قوة إلا بالله العلی العظیم و صلى الله على محمد وآله الطاهرین

دفتر اطلاع رسانی عبدالملک بدرالدین الحوثی 

این بیانیه توسط عبدالمالک الحوثی رهبر جنبش الحوثی یمن صادر شده است و در آن سرنگونی علی عبدالله صالح اتفاقی محتوم برشمرده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد